Sposób załatwiania spraw
Zasady funkcjonowania sekretariatu szkoły
- Sekretariat szkoły czynny jest w godz. 7.30 – 15.30
- Sprawy uczniowskie załatwiane są od godz. 11.00 – 14.00
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów, udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, faksem lub elektronicznie.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Wszystkie sprawy wpływające przekazywane są Dyrektorowi Szkoły na bieżąco. Dyrektor podejmuje decyzje o kolejności i sposobie ich załatwiania.
Ponadto sekretariat wykonuje:
- zapisy oraz wypisy uczniów,
- wydaje legitymację,
- wydaje duplikaty legitymacji oraz duplikaty innych dokumentów, osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły stosowne podanie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydawanie duplikatów jest odpłatne,
- inne zadania zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.
Opublikował: Krzysztof Pawłowski
Publikacja dnia: 14.02.2017
Podpisał:
Iwona Smolińska
Dokument z dnia:
14.02.2017
Dokument oglądany razy:
3631
21.11.2024 // grabski.home.pl/bip2016