Podejmując naukę w zawodzie technik reklamy, zdobędziesz kwalifikacje z zakresu:
- wykonywania przekazu reklamowego
- zarządzania kampanią reklamową
Będziesz umiał:
- przygotować ofertę produktów i usług reklamowych
- zorganizować i prowadzić sprzedaż usług reklamowych
- tworzyć przekaz reklamowy
- obsługiwać urządzenia oraz programy komputerowe wykorzystywane do tworzenia różnych produktów reklamowych
- stosować techniki kreatywne, przepisy prawa, normy etyczne w reklamie
- projektować i przygotować środki reklamowe
- stworzyć plan medialny
- zbadać skuteczność reklamy
- posługiwać się językiem obcym zawodowym
Pracujemy w oparciu o specjalistyczne programy: Adobe Photoshop CS 4 PL, ABBY FineReader, QuarkX Press 8.
Perspektywy zawodowe
Twoja wiedza i umiejętności pozwolą Ci na:
- kontynuowanie nauki na różnych kierunkach uczelni wyższych
- zorganizowanie, uruchomienie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług reklamowych
- podjęcie pracy w podmiotach gospodarczych polskich i zagranicznych zajmujących się organizacją reklamy, promocją i public relations.
Wiadomości i umiejętności w zakresie organizacji reklamy umożliwią Ci uzyskanie kolejnych specjalizacji zgodnych z aktualnymi potrzebami rynku pracy. Otrzymasz dyplom „Europass” – szczegółowy opis umiejętności i kompetencji zawodowych w języku angielskim, uznawany we wszystkich krajach UE.
Przedmioty, z których oceny będą przeliczane
na punkty:
- język polski
- język obcy wiodący
- matematyka
- informatyka
Przedmioty realizowane w zakresie rozszerzonym:
język polski