{gallery}aktualnosci/kwiecien2008/morze{/gallery}
Od 01 do 03 października klasy III BTE i III TH brały udział w wycieczce, której celem było zwiedzanie najpiękniejszych miejsc Pomorza. Opiekę nad młodzieżą sprawowali nauczyciele: p. Anna Wasielewska, p. Dorota Chojnacka, p. Anna Marciniak – Ladko, p. Piotr Kubicki. W drodze do Gdańska zatrzymaliśmy się w Pelplinie – miejscu, do którego niezbyt często zaglądają wycieczki z centrum kraju, choć jest niezwykle atrakcyjne. Bazylika katedralna, którą mieliśmy okazję zobaczyć to drugi co do wielkości kościół ceglany w Polsce. Zwiedziliśmy też opactwo pocysterskie i Muzeum Diecezjalne, posiadające jedyny w kraju egzemplarz Biblioteki Gutenberga.
Następnym punktem naszej podróży był Hel. Tam odwiedziliśmy fokarium. Dzień zakończyliśmy spacerem po gdańskiej starówce. Zmęczeni nie wiedzieliśmy, że czeka nas jeszcze wiele atrakcji. Przed następne dwa dni zwiedzaliśmy Westerplatte, płynęliśmy statkiem po Zatoce Gdańskiej, oglądaliśmy niezwykłe okazy fauny i flory morskiej w Gdańskim Akwarium, byliśmy w Sopocie na słynnym molo, widzieliśmy najpiękniejsze zabytki Gdańska, zamek w Malborku i starówkę w Toruniu. Wycieczka dostarczyła nam niezapomnianych wrażeń turystycznych.

Do obejrzenia zdjęć z wycieczki zapraszamy do galerii